ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دوست ندارم

  شب را دوست ندارم زيرا سياهي آن مرا ياد چشمانت مي اندازد


برف را دوست ندارم زيرا سيماي تو را در خاطرم زنده مي كند

دريا را دوست ندارم زيرا موجش مرا هميشه به ياد گيسوان تو مي اندازد

ساحل را دوست ندارم زيرا در نبودنت دور چشم همه به اغوشش پناه مي بردم

بهار را دوست ندارم زيرا زندگي را از من گرفت



صداقت را دوست ندارم زيرا انرا هيچ وقت در نگاه تو نيافتم

اشك را دوست دارم چون همدم تنهايي من بوده در رنج با تو بودن

لبخند را دوست ندارم چون بر لبان تو مي نشت و غم از آن من بود

آسمان زمين ابر خورشيد را دوست ندارم چون همه را به خاطر تو دوست داشتم

خدا را دوست ندارم چرا كه مرا عاشق تو كرد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 1:40 | |